-Ναι! Η γυναίκα πρέπει να μπορεί να ελέγχει το σώμα της και είναι δικαίωμά της να κάνει έκτρωση εφόσον το επιθυμεί!

-Αντιλαμβάνεσαι φυσικά, πως το έμβρυο δεν αποτελεί μέρος του σώματος της μητέρας του, αλλά ξεχωριστή βιολογική οντότητα και ανεπανάληπτο γονιδίωμα. Είναι ένας νέος άνθρωπος, που όπως και η μητέρα του πριν από αυτό και πριν το συλλάβει και σκεφτεί να το φονεύσει, έχει το υπέρτατο
δικαίωμα στη ζωή, που θα έπρεπε λογικά να ξεπερνά κάθε άλλο ανθρώπινο δικαίωμα και δυσκολία της κυοφορούσας.

Η σωστή λοιπόν και ειλικρινής επιχειρηματολογία σου θα έπρεπε να είναι, πως η μάνα πρέπει να ελέγχει δύο σώματα και δυο ανθρώπους.

-Μα το έμβρυο δεν είναι άνθρωπος! Όπως και η προνύμφη δεν είναι πεταλούδα!

-Προφανώς συγκρίνεις τον άνθρωπο με την πεταλούδα, επειδή η εξωτερική μορφολογική διαφορά μεταξύ της τελευταίας και της κάμπιας, ενισχύει την επιχειρηματολογία σου περί διαφορετικού όντος, που συνιστά
το έμβρυο. Θα μπορούσες όμως κάλλιστα να χρησιμοποιείς τα απείρως περισσότερα παραδείγματα όντων του Πλανήτη, που έχουν την ίδια σωματική δομή καθ’όλη τη διάρκεια του βίου τους, όπως άλλωστε και ο άνθρωπος.

Πρόκειται φυσικά περί φθηνής σύγκρισης, που πέραν των άλλων δεν αναιρεί τη βασική βιολογική πραγματικότητα, πως δηλαδή η κάμπια και η πεταλούδα είναι το ίδιο ον σε διαφορετικά στάδια ανάπτυξης του. Όπως το ίδιο ον είναι το έμβρυο και ο ενήλικας. Δε γίνεται να προκύπτει εν ον από διαφορικό ον. Δε μπορεί να προκύπτει άνθρωπος από μη άνθρωπο. Το έμβρυο, το βρέφος, το παιδί, ο έφηβος και ο ενήλικας είναι στάδια ζωής και όχι διαφορετικές βιολογικές οντότητες.

-Μα το έμβρυο δεν έχει συνείδηση! Δεν έχει βασικές ανθρώπινες λειτουργίες.

-Όπως αντίστοιχα ένα βρέφος δεν έχει τον ίδιο λογισμό, τις ίδιες σωματικές ικανότητες και την ίδια αντίληψη για την ύπαρξή του και τον Κόσμο με ένα παιδί. Ή ένα παιδί σε σχέση με έναν έφηβο ή ένας έφηβος εν τέλει, με έναν ενήλικα.
Με τη λογική τη δική σου, το ον που λέγεται άνθρωπος, κλιμακώνει την ανθρωπιά του βάσει της ανάπτυξής του και η ανθρώπινη αυτή υπόσταση ολοκληρώνεται μόνο όταν ενηλικιωθεί. Που και αυτό βέβαια είναι σχετικό, καθώς μπορεί κάλλιστα να έχει μόνιμους σωματικούς και νοητικούς περιορισμούς, που να τον καθιστούν επίσης λιγότερο άνθρωπο.


Ουσιαστικά κάνεις και κάνουμε συνολικά ως Κοινωνία τη φιλοσοφική σύμβαση, βάσει υποτιθέμενης απόκτησης συνείδησης, πως όσο ο άνθρωπος κυοφορείται δεν είναι άνθρωπος, ακόμη και λίγο πριν τη στιγμή που θα έρθει στον κόσμο αυτό. Κάτι βέβαια, που είναι αντιεπιστημονικό και παράλογο, άλλα άκρως απαραίτητο, ώστε να μπορείτε να κανονικοποιείτε το μαζικό φόνο ανθρώπων και συνακόλουθα την ανεύθυνη σεξουαλική σας ζωή.

-Μα δεν είναι φόνος ανθρώπου η έκτρωση! Απλά θανάτωση του εμβρύου!

-Ας δεχθώ χάριν του αντιλόγου, πως το έμβρυο δεν είναι άνθρωπος, παρόλο που προκύπτει άνθρωπος από αυτό.
Ο τελευταίος δεν θανατώνεται, όταν θανατώνεται το πρώτο;

-Οχι! Απλά δεν θα έχει υπάρξει ποτέ!

-Αν δηλαδή εσύ επιστρέψεις θεωρητικά στο χθες και με φονεύσεις, δε θα με έχεις φονεύσει και στο παρόν χθες;


Και για να στο κάνω πιο κατανοητό, αν φονεύσω εσένα σήμερα, δε θα είσαι φονευμένος και αύριο; Δε θα έχω τερματίσει την περαιτέρω ζωή σου;
Γιατί αποτελεί διαφορετική πραγματικότητα η σχέση εμβρύου και ενήλικα, που προκύπτει από αυτό; Επειδή ομιλούμε για μεγαλύτερες χρονικά διαστήματα;
Θέλεις να σου πω εγώ γιατί; Γιατί πολύ απλά συνεχίζεις να θεωρείς διαφορετικό ον το έμβρυο, από τον άνθρωπο. Συνεχίζεις δηλαδή να κάνεις υποκειμενικές συμβάσεις για να δικαιολογείς το σκεπτικό σου.

-Μα δεν είναι σίγουρο πως θα προκύψει άνθρωπος από το έμβρυο.

-Προφανώς δεν είναι σίγουρο. Μονό ο θάνατος είναι. Έχοντας όμως υπόψιν, πως η βρεφική θνησιμότητα στην Ελλάδα το 2017 ήταν 4,3 ανά 1000,
κοινώς το αναπτυγμένο έμβρυο και βρέφος στην Ελλάδα έχει πιθανότητα 99,54% να επιβιώσει ως και το πρώτο έτος της ζωής του, εκτός
του σώματος της μάνας του, μπορούμε να θεωρούμε σχεδόν σίγουρο, πως το έμβρυο θα γεννηθεί, θα μεγαλώσει και πως αυτό είναι πιο πιθανό από
το να φτάσουμε εμείς οι δυο στα γεράματα.

-Με βάση τη λογική σου, αποτελεί φόνο και η άδοξη απώλεια σπέρματος και ωαρίων από δυνητικούς γονείς.

-Αυτό και αν είναι άτοπο επιχείρημα. Το ωάριο και το σπερματοζωάριο δε συνιστούν καινούργια ανθρώπινα όντα, με ξεχωριστό από τους
κτήτορες τους γονιδίωμα. Είναι κύτταρα δικά τους, που αναπληρώνονται όσο λειτουργεί το αναπαραγωγικό τους σύστημα.

Ομιλούμε για το φόνο ενός ανθρώπινου όντος που έχει δημιουργηθεί και όχι για τις υποθετικές καταστάσεις πριν τη δημιουργία του. Σκεπτόμενοι έτσι μπορούμε να φτάσουμε να κατηγορούμε μέχρι και το Μπιγκ Μπανγκ για το θάνατο ανθρώπων.

-Μα είναι δυνατό το έτος 2020 να κάνουμε αυτό τον αντίλογο; Έχουμε αποφασίσει οριστικά για τις εκτρώσεις!

-Φαίνεται πως δεν έχεις την παραμικρή ιδέα για το πως λειτουργεί η κοινωνική εξέλιξη. Τίποτα δε μένει στάσιμο. Κάθε τι αλλάζει ανάλογα με την επικρατούσα κάθε στιγμή αντίληψη και ανάγκη. Εφόσον η πλειοψηφία δεχθεί και πιστέψει, πως ο φόνος των αγέννητων παιδιών της
είναι απαράδεκτος και αρνητικός για το συνολικό καλό, ανάλογα θα αντιδράσει και το σήμερα θα γίνει χθες.

-Είσαι μισογύνης και οπισθοδρομικός!

-Και εσύ κήρυκας θανάτου.

-Άντε γαμήσου!

-Μόνο μαζί σου και μόνο διαλεκτικά.

Η Συμφωνία των Πρεσπών πρέπει να ακυρωθεί.